easter n some fun.

// nya gosiga byxor för hundralappen // älsklings-kiwis //
 
halloj så skoj. eller nåt.
det var ett tag sedan ni såg mig här,ehe. har haft annat för mig ,för en gångs skull,haha. Skrivit på inlämning,spelat fiol,varit på teaterföreställnig som hette Puss & snusk av gruppen Ung utan pung. Den var väldigt bra för det mesta men ibland blev det lite för  mycket. Men sevärd tycker jag att den är,absolut. Skrattade gjorde man mest hela tiden,hehe. 
Påsken är här och vi åkte ut en sväng till farmor och lagade mat,hade allmänt trevligt. Hur firade ni? Om ni nu firar påsk. Annars har jag träffat upp en vän tidigare idag,vi satt vid sjön på en parkbänk och snackade. Väldigt trevligt. Ska iväg till gymmet en stund senare i eftermiddag. Nej,inte för att träna bort all påskmat och godis jag ätit ,utan för att må bra.
 
livsillusioner. | cat, easter, friends, trousers | |
Upp